Click-Click

Friday 1 May 2015

BUAT DUIT JOM !!


Hari ni aku baru je dapat income pertama dari Churp Churp. Apa itu churp-churp? Aku pun baru nak belajar dan mengenali lagi Churp-Churp ni. Aku tertarik nak join Churp-Churp ni bila aku berjalan dekat blog SOMEONE. Baca punya baca. Tiba-tiba aku berminat nak join Churp-Churp. 

Mengikt apa yang aku baca, Churp-Churp ni satu cara pengiklanan tapi menggunakan Twitter dan Facebook. Kalau Nuffnang kita guna blog. Sekarang dengan Twitter dan Facebook pun kita boleh menjana side income. Menurut Kancil Biru, ChurpChurp ni tak kan menarik korang punya kelebihan Gliteratti status sebab ChurpChurp ni di bawah Nuffnang juga. Jadi jangan risau dengan status Gliteratti korang ye.

Cara pengiklanan dekat ChurpChurp ni amat mudah. Tak perlu nak taip post panjang-panjang ke. Cukup kalau mengandungi keyword yang diinginkan. Lepas dah buat tweet tu kita tunggu di authorizekan. Bila dah di authorizekan. Baru lah tweet tu akan tersiar dalam kita punya twitter atau facebook. 



Aku baru pertama kali dapat scheduled tweets. Dan income pertama aku sebanyak RM0.20. Sikit je. Lagipun untuk ChurpChurp ni income sampai RM100 baru boleh cashout. Jadi lambat la sikit. Nak dapat kan scheduled tweet pun kena tunggu jugak diorang kasi. Jadi kita kena tunggu la jugak. Tak cepat. Kadang-kadang lambat. Tapi aku dapat tweet pertama untuk churpchurp ni lepas 3 hari au register. Kira boleh lah. Untuk tweet kedua tak tahu la bila.

Berminat nak join Churp-Churp? Klik la thumbnail kat bawah ni ye.






CERITA BEST !! - http://my.churpieblogs.com

Nak cantik tak?? meyh usha sini -----> treat your skin http://my.shareddis.com/p/a3Rx2

No comments :

Post a Comment

Rezeki !!